  • Data: 2005-07-29 17:48:14
    Temat: Re: onet = wielka lipa - troch off topic
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Raku_krak" <r...@a...kom.pl> napisał w wiadomości
    news:6be61$42ea5e77$3eb334a3$26787@news.chello.pl...

    > W praktyce wystarczy, że kilku klintów sie poskarży i masz blokade.
    > Onet jest firmą prywatną wiec możesz tu sobei gadać i nic nie zdziałasz.

    na razie widze ze to jedno wielkie prywatne g.....

    > Będziesz się burzył to dostaniesz wpis we wszystkich możliwych serwerach
    RLB
    > na całym świecie i będziesz musiał sobie szukać nowej domeny i adresu IP.

    Zatanow sie co piszesz? To tak jakbym ci teraz napisal ze jak sie nie
    zgolisz na lyso i wyjdziesz na ulice to dostaniesz.

    > Więc lepiej sie nie stawiaj, spamujesz to licz się z takim postępowaniem.

    Czlowieku a ty wiesz co to jest spam?
    Z reszta na wszelki wypadek dodajemy w kazdym mailu informacje ze jesli
    bylby niechciany
    to zeby nas poinformowali boi nie ukrywam ze za sytuacje ze ktos
    pisze do nas aby wyslac oferte na calkiem inny adres.

    Jakos trudno mi uwierzyc ze ktos sie poskarzyl i ze ta skarga byla
    uzasadniona ....
    a z drugiej strony Onet przed blokada powinien sprawe sprawdzic bo skad
    wiadomo ze dany klient sobie czegos nie zamowil a teraz robi jaja (wezmy np
    konkurencje),

    Niewyobrazalne jest tez to ze to tylko klienci Onetu sie skarza i to tylko w
    odniesieniu do jednego z maili przez ktory wyslano informacje.

    Za duzo przypadkow ... a moze zagram w lotto?

    TB