  • Data: 2015-12-25 21:14:04
    Temat: Re: obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-12-25 20:59, RD wrote:
    > Wykazujesz się brakiem wiedzy

    Ja się wielokrotnie wykazuje brakiem wiedzy bo rzeczą ludzka jest nie
    wiedzieć wszystkiego.

    > W dodatku piszesz "dowolnej treści", a nie "w
    > dowolnym języku".

    Dowolna treśc implikuje dowolnośc języka. Wliczając w to assembler 6502
    w ROT13. Treśc może być dowolnie nieczytelna dla grup
    niezainteresowanych. Nie tak dawno ogłoszenie o pracę w google wyglądało
    jak rozwinięcie liczby e po przecinku [1]. Idź i nakrzycz żeby to
    przetłumaczyc na język Słowackiego bo wartości i ustawa ...

    > Jeśli miałeś na myśli to drugie, to tak, ma prawo
    > umieścić ogłoszenie o pracę w dowolnym języku *dodatkowo*.

    > Przede
    > wszystkim musi być ono w języku polskim.

    Idź i wymuszaj. Najlepiej poprzez machanie rękami i wyrażanie
    zaniepokojenia. Moga byc też noty dyplomatyczne. Myślę że świat powaznie
    wystraszy się tak poważnej instutucji jak internetowy troll z zadupia
    prawie-Europy.

    > Przeczytaj, pomyśl, za długa nie jest, więc wobec czytanych przez Ciebie
    > 40 komiksów rocznie

    Też czytam komiksy, ale nie w tajkiej ilości. Musisz jednak uważać: siła
    obelgi to wartośc bezwzględna obelgi razy autorytet osoby
    wypowiadającej. Mnożę i za każdym razem zero. Wygląda na to że zmiana
    wartości bezwzględnej obelgi nic nie da.

    > , na pewno jakoś przez to przebrniesz. Trzymam kciuki.

    Przebrnąłem jak uchwalali. Gówno warte, typowy wpierd ktory spowodował
    że zamiast czytelnych instrukcji w jezyku angielskim dysponuje
    automatycznie tłumaczonymi zbiorami wyrazów, bez watpienia polskich i
    czasem z kropkami. Dzięki, tego mi było trzeba aby pielegnować jezyk.

    [1] http://google-tale.blogspot.com/2008/07/google-billb
    oard-puzzle.html