  • Data: 2015-12-25 21:00:40
    Temat: Re: obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-25 o 20:37, RD pisze:

    > Nie wydaje mi się to konieczne. Ustawa o języku polskim jest tak krótka,
    > a jej sens i co ważniejsze sprawy tutaj omawiane zaczynają się już na
    > pierwszych stronach.

    He, he - klasyka w rozumieniu prawa :-)
    Jedni uważają, że coś jest zgodne z prawem a inni, że nie jest.
    Postaraj się jakoś argumentować, bo dla innych sprawa jest tak jasna,
    że nawet nie wiedzą, który artykuł mógłby być dla Ciebie znaczący
    w omawianej tu kwestii i jak szeroko interpretujesz kwestie prawa pracy.