  • Data: 2015-12-25 21:17:31
    Temat: Re: obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach
    Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyjasniem Ci że istnieją odmiany patriotyzmu dziadowskiego i jedną z
    > nich jest wymuszanie na bogu ducha winnych inzynierach używanie języka
    > literackiego nad technicznym.

    Masz na myśli te narzucane przez Ciebie "wyjaśnienia" bez żadnych
    argumentów?

    Gdybyś przeczytał Ustawę o języku polskim, to wiedziałbyś, że przepisy
    Ustawy nie dotyczą zwyczajowo stosowanej terminologii naukowej i
    technicznej, a nawet znaków towarowych, nazw handlowych oraz oznaczeń
    pochodzenia towarów i usług. Nie dotyczy też tego wątek, bo chodzi o
    ogłoszenie o pracę - ofertę, a nie o konkretne terminy użyte w tym
    ogłoszeniu.

    Nie pisałbyś głupot, bo tak Ci się wydaje, nie wyjaśniałbyś swoich
    poglądów, tylko mógł przedstawić faktyczny stan prawny.

    > Wobec tego jest obowiązek publikowania *dowolnych* tresci w internecie
    > razem z tłumaczeniem w języku polskim. Nie tak dawno przeczytałem na
    > slashdocie że zatrudniają programistów w RPA. Traktuje to jako
    > ogłoszenie rekrutacyjne i *ŻĄDAM* aby ktoś mi przetlumaczył internet.
    > Czaisz bazę? Jak nie to powiem że ta strona została zapisana na kilku
    > serwerach w domenach .pl w postaci archiwów z dostepnem natychmiastowym
    > (ale się trzeba nameczyc aby obejśc imperialistyczne "proxy"). teraz
    > śmiało, zaproponuj jak to zrobić. Aby zgodnie z prawem mozna było używać
> [...]

    To Twój wniosek, całe szczęście, a nie stan faktyczny i prawny.
    Nie piszemy o "dowolnych treściach w internecie". Bzdury o domenie i
    proxy - mają się nijak do całej sprawy. Nie chcę tłumaczyć podstaw.
    Sprowadzasz wątek do bardzo niskiego poziomu, bo brakuje Ci argumentów.

    > Reszta świata ma taką ustawe w dupie. Chamy i prostackie lewaki.

    Szanowane firmy szanują prawo danego kraju, w którym chcą robić
    interesy. Jeśli nie, radziłbym omijać takiego pracodawcę z daleka.
    Przypomnę tylko, że prawo pracy w domyśle broni świadczeniodawcę.

    > Wycinanie ironii to charakterystyczny sposób walki na newsach. Ziew.
    > Mógłbys wykazać się jakąś inwencją twórczą.

    Z nikim nie walczę. Wyciąłem niepotrzebne - nic nie wnoszące do tematu
    zdania. Coś o 40 komiksach rocznie, które czytasz. Kogo to obchodzi?