  • 1. Data: 2024-09-01 11:02:35
    Temat: 1. wrzesnia po niemiecku
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Niemieckie polskojęzyczne tematy na 1. września:
    https://www.rp.pl/polityka/art41055031-polscy-zlodzi
    eje-maja-wplyw-na-dzisiejsze-wybory-w-saksonii
    Szukam na stronie tytułowej tego szmatławca czegokolwiek o rocznicy napaści Niemców
    na Polaków i nie umiem znaleźć.

  • 2. Data: 2024-09-02 11:45:13
    Temat: Re: 1. wrzesnia po niemiecku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 1 Sep 2024 11:02:35 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    eje-maja-wplyw-na-dzisiejsze-wybory-w-saksonii
    > Szukam na stronie tytułowej tego szmatławca czegokolwiek o rocznicy napaści Niemców

    Jest niedziela, dziennikarze wypoczywają, drukarnie też :-)

    poza tym czemu szukasz w "świat" ?

    https://www.rp.pl/wydarzenia/kraj

    A ogolniej ... widac 1 września juz nie interesuje czytelników tak
    bardzo ...

    J.

  • 3. Data: 2024-09-02 15:35:39
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Poruszasz ciekawe zagadnienie, że gazety niby drukują to, co czytelników interesuje.

    -----

  • 4. Data: 2024-09-04 13:43:29
    Od: n...@o...pl

    ąćęłńóśźż <c...@b...pl> napisał(-a):

> [...]
    eje-maja-wplyw-na-dzisiejsze-wybory-w-saksonii
    > Szukam na stronie tytułowej tego szmatławca czegokolwiek o rocznicy napaści Niemców

    Trudno abyś umiał szukać skoro pisać nie potrafisz...

  • 5. Data: 2024-09-05 01:37:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-04, alojzy nieborak <g...@g...com> wrote:

    eje-maja-wplyw-na-dzisiejsze-wybory-w-saksonii
    Niemców na Polaków i nie umiem znaleźć.

    > Troszku faktów.
    > Niemce z całej UE przyjęli najwięcej murzynów (6 mln?)
    > Przestępczość:
    > https://pbs.twimg.com/media/GPny3a-XoAAAog5?format=j
    pg&name=large

    Bardzo ciekawy ten wykres obejmujący Czechosłowację i Jugosławie za to z
    wynikami za lata 2010-2021. Rozumiem, że np. z takiej Czechosłowacji
    przed 1992 przyjeto kupę emigrantów, a dużo musiało ich być skoro aż tak
    dali się we znaki statystykom. Czesi zresztą ogólnie słyna z przemocy.
    Pamiętam jak dziś, nastolatkiem będąc, byłem z rodzicami w Kudowie
    Zdroju, przy okazji odwiedzilismy i Hradec Kralove. Jak się tam jeden
    Czechosłowak na mnie spojrzał to do dziś biorę leki. Aspriyna Bayera
    jest tu najlepsza, bo biała, czysta etnicznie taka.

    No i teraz w tej Dani, czechosłowacka immigracja, jak to nie były
    niemowlaki a ludzie w typowym wieku czyli 20-40 lat to w 2010 mieli tak
    pewnie średnio po czterdziestce. Tacy są faktycznie najbardziej znani z
    Wajlent Krajms. No chyba, że zaczeto ich łapać dopiero po 20-30 latach
    od popełnienia przestępstwa, ale pewnie też tam mają okresy
    przedawnienia (ang. Statute of Limitation). Więc może siedzieli
    przyczajeni te 20-30 lat i nagle coś w nich pękło? Otwierają duńską
    lodówkę a tam zero knedlika, zero brambora, za to kosior lub nawet
    czechosłowacki, semteksowy, pas szachida lezy na stole.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2024-09-05 11:51:38
    Od: n...@o...pl

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(-a):

> [...]
    > przed 1992 przyjeto kupę emigrantów, a dużo musiało ich być skoro aż tak
    > dali się we znaki statystykom. Czesi zresztą ogólnie słyna z przemocy.

    Dzięki za streszczenie, bo ogólnie nie czytam konfiarskich rewelacji. Już mi
    się znudziły :P

  • 7. Data: 2024-09-05 14:28:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-05, alojzy nieborak <g...@g...com> wrote:

    eje-maja-wplyw-na-dzisiejsze-wybory-w-saksonii
    Niemców na Polaków i nie umiem znaleźć.

    >>> https://pbs.twimg.com/media/GPny3a-XoAAAog5?format=j
    pg&name=large

    > O co znów p.Dębowski skrobiecie?
    > Jep, jest jugosławia i czechosłowacja w statystykach duńskich.
    > https://www.statistikbanken.dk/10061
    >

    > Doemte personer -> Skyldige personer i alderen 15-79 ar efter koen,
    > alder og oprindelsesland (2000-2022)

    I to jest źródło danych do tego wykresu? To są wszystkie skazania, nie
    wajlent krajms, ale niech będzie, popatrzmy...

    2010-2021
    Polacy (tacy wzorowi na wykresie): 17106
    Czechosłowianie (na wykresie w czołówce przestępstw): 305

    Dobra, ja wiem że nie jestem target p. Nieborak, ale nikt na tej grupie
    nie jest target, żeby tak głupie i prymitywne manipulacje łykać.

    Tym niemniej ciekawa strona, ta duńska rzecz jasna. Sobie zabukmarkuję.
    Mam tam znajomych/rodzinę, niech wiedzą, że wszystko co złe to
    Czechosłowianie i ci z Kuwejtu.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2024-09-05 15:16:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-05, alojzy nieborak <g...@g...com> wrote:

    > Ale co? Już nie przypierdalasz się do jugosławi i czechosłowacji?

    Oczywiście, że się nadal. Przecież to kompletna bzdura co widać choćby
    po danych, które sam wygrzebaleś czy podałeś za tą stroną. Nawet jeśliby
    przyjąć debilne założenie, że to są i Czesi i Slowacy. 300ileś
    przypadków (wyciąłeś podaną kwintesencję kretynizmu, trudno się w sumie
    dziwić). A co oznacza poziomy słupek błędu? Nie wiadomo czy skazano czy
    też nie skazano czy może nie wiadomo, że jednak Czechosłowianin a może
    nie wiadomo za co skazano i czy było wajlent i stąd ta warjacja?

    > Sposób prezentacji danych na grafice wg. jej autorów:
    > cyt.
    > całkowita liczba wyroków skazujących za przestępstwa z użyciem przemocy
    > według kraju pochodzenia, (2) oraz całkowita liczba osób według kraju
    > pochodzenia.
    > pkt 3
    > https://inquisitivebird.xyz/p/the-effects-of-immigra
    tion-in-denmark#footnote-3-100012083

    > Znaczy do grafiki użyto liczby przestępstw i liczby ludków z danego kraju.
    >
    > Nad czym tu dumacie mr.Dębowski? Toż to widać słychać i czuć:)

    No i się nic nie zgadza. Posprawdzaj konkretne kraje/nacje. A jeśli jest
    tak, że jest to przelicznik na liczbę członków danej grupy to jest to
    jeszcze lepsza manipulacja biorąc pod uwagę, że ci Czechosłwacy
    praktycznie nie popełnili żadnych przestw (ilościowo), tacy Polacy
    popełnili ich 600x więcej, a wykres co pokazuje?

    --
    Marcin