  • Data: 2015-12-25 22:35:56
    Temat: Re: obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-12-25 21:25, RD wrote:
    > Nie jestem od wymuszania. Jestem konsumentem, Polakiem.

    To wlasnie zaściankowe myślenie. Dla wielu grup zawodowych granice nie
    istnieją. Ustawa powoduje że dostaną oni czasem po ryju tłumaczeniem z
    automatu h. wie w jakim celu. Zabrawdę, misja prawa została spełniona.

    > Cieszę się, że zrozumiałeś, że żaden z Ciebie autorytet powołujący się
    > na przeczytane 40 książek rocznie.

    To tylko dziadowski haczyk na trole, na który ochoczo się złapałeś.

    > A w kontekście wątku?

    Dokładnie to jest w kontekscie wątku. Nie tak dawno na uczelni wisialo
    ogloszenie w gablocie które jakiś przyglup przetłumaczył dla dobra
    Narodu. Wyszło coś z gatunku "Zatrudnimy miękkich i twardych twórców".
    Zgaduj co to mialo oznaczać. Uczelnia techniczna. Tłumaczenie z automatu.

    Całe szczęscie student sprytny i szybko wydlubali oryginał z netu. Ale
    co się literacko dokształcili to ich. Ustawa działa, wszyscy zadowoleni,
    dupochrony działają.