  • Data: 2015-12-25 21:25:28
    Temat: Re: obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach
    Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja się wielokrotnie wykazuje brakiem wiedzy bo rzeczą ludzka jest nie
    > wiedzieć wszystkiego.

    Oczywiście. Z tego powodu proponuję zerknąć do tej Ustawy o języku
    polskim. Człowiek uczy się na błędach. :)

    > Dowolna treśc implikuje dowolnośc języka. Wliczając w to assembler 6502
    > w ROT13. Treśc może być dowolnie nieczytelna dla grup
    > niezainteresowanych. Nie tak dawno ogłoszenie o pracę w google wyglądało
    > jak rozwinięcie liczby e po przecinku [1]. Idź i nakrzycz żeby to
    > przetłumaczyc na język Słowackiego bo wartości i ustawa ...

    W innej gałęzi tego wątku już Ci - jak to piszesz - "wyjaśniłem".

    > Idź i wymuszaj. Najlepiej poprzez machanie rękami i wyrażanie
    > zaniepokojenia. Moga byc też noty dyplomatyczne. Myślę że świat powaznie
    > wystraszy się tak poważnej instutucji jak internetowy troll z zadupia
    > prawie-Europy.

    Nie jestem od wymuszania. Jestem konsumentem, Polakiem.

    > Też czytam komiksy, ale nie w tajkiej ilości. Musisz jednak uważać: siła
    > obelgi to wartośc bezwzględna obelgi razy autorytet osoby
    > wypowiadającej. Mnożę i za każdym razem zero. Wygląda na to że zmiana
    > wartości bezwzględnej obelgi nic nie da.

    Cieszę się, że zrozumiałeś, że żaden z Ciebie autorytet powołujący się
    na przeczytane 40 książek rocznie.

    A w kontekście wątku?