  • Data: 2015-12-26 00:06:40
    Temat: Re: obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-12-25 22:55, RD wrote:
    >> Prawo się
    >> ignoruje.
    > To co Ty tutaj jeszcze robisz?

    Troluje. O dziwo dość skutecznie. Trzeba czasem poluzować krawat innym.

    > Wyobrażam sobie. Wyobrażam sobie też, że jeśli mam takie marzenie, to
    > przeszukuję strony NASA w języku angielskim, którym się posługuję i
    > znajduję ogłoszenia o pracę. Nie wyobrażam sobie jednak, żeby NASA
    > gwałciła prawa innych krajów umieszczając ogłoszenia o pracę na
    > portalach prowadzonych przez polskie spółki wyłącznie w języku
    > angielskim, niezgodnie z Ustawą o języku polskim.

    Zabawne. Ogloszenie w języku angielskim o pracę w NASA (chodzi o
    rekrutajce astronautów) pojawiło sie w kilku portalach w pl w formie
    oryginalnej, de facto nawet bez wiedzy NASA. Co za brak poszanowania
    ustawodawstwa bananowych republik i Ważnych Europejskich Krajów Troche
    Dalej Od Środka Niż Ważniejsze!

    Zejdź na ziemię. Nikt nie będzie na powaznie traktował wypocin kilku
    przygłupów z sejmu ktorzy nie potrafią pojąć że sa media gdzie granic
    nie ma. Dziadowski patriotyzm. Kolejne prawo pozbawione sensu. Moving on.