  • Data: 2009-07-04 18:56:22
    Temat: Re: nauka jazdy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h2nu2i$k93$1@node1.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > się
    > moze trzeba zrobic glosowanie
    > ja osobiscie wole widzec watek w kolejnosci pisania a nie pozamieniany
    Głosowanie zbędne, gostek pierd...., znaczy pieprzy jak potłuczony.

    Mówimy o grupach dyskusyjnych.
    Dyskusja polega na tym, że odnosimy się do tego co ktoś powiedział.
    Wcześniej powiedział.
    Toteż odpowiadający wypowiada się po nim. Jest to naturalny sposób rozmowy i
    do tego naturalnego sposobu w naturalny sposób winien nawiązywać jej zapis
    czyli obraz graficzny.
    Może on nie widział nigdy wywiadu w gazecie choćby elektronicznej. Najpierw
    jedna wypowiedź, po niej inna. I do tego wyróżnienie, kto jest autorem
    wypowiedzi. Proste jak konstrukcja cepa.
    Natomiast postulat docierania do wiadomości źródłowej aby w ogóle dowiedzieć
    się o co chodzi w przykładowo kilkudziesięciopoziomowym wątku może wysuwać
    jedynie kompletny ognorant, by nie rzec dureń (i tak jest w tym przypadku).

    --
    Jotte