  • Data: 2009-07-04 19:28:55
    Temat: Re: [OT]nauka jazdy
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > moim celem "zabranianie komukolwiek poruszania się w okolicach mojego
    auta",
    > tylko nie chcę, aby przy moim aucie regularnie, kilka razy w tygodniu
    > instruktor trenował manewry ze swoimi kursantami. A w kwestii pracy w

    ale jak teren jest publiczny to nie zabraniaj nikomu bo to nie Twoj teren.
    Zabraniaj sobie na swoim. Zyj i daj zyc innym. Boisz sie o auto kup garaz
    albo parking strzezony

    > urzędzie, to muszę cię zmartwić - pracuję tam już od dawna. Jednocześnie

    a w temacie urzedow i urzednikow to poczytaj ponizej, pasuje idealnie.

    krol lew chcial wybudowac dla zwierzat schronisko. Potrzeba bylo pozwolenia
    na budowe. Wyszukal zatem najlepszego kandydata aby wyslac do urzedu. Wybral
    lisa. List jest chytry, przebiegly - pewnie da rade. A wiec ten lis poszedl.

    Wraca po calym dniu i mowi: "Krolu lwie, tam nie da sie niczego zalatwic,
    sam urzedniczy beton, sami kretyni. Masakra. Nie ide tam wiecej".

    Krol lew zastanawia sie i wysyla wiewiorke. Bo ladna, bo ma kite. Moze cos
    zalatwi.

    Wraca po calym dniu i mowi: "Krolu lwie, tam nie da sie niczego zalatwic,
    sam urzedniczy beton, sami kretyni. Masakra. Nie ide tam wiecej".

    Na co zglasza sie osiol. Mowi ja pojde, ja. Na to krol lew: Osiol, ty nigdy
    niczego nie zalatwiles. Jak cos to tylko spieprzyles. Same szkody
    przynosisz. Nigdy w zyciu. Ale osiol sie uparl i poszedl.

    Po 2h wraca z pozwoleniem na budowe w pysku. Wszyscy oczy szeroko otwarte.
    Ale osiol jak co sie to udalo ???

    Osiol: no jak to jak ? Wchodze do urzedu i gdzie nie pojde to patrze a tam
    moja rodzina.

    Icek