  • Data: 2009-07-04 21:04:33
    Temat: Re: nauka jazdy
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota 04 lipiec 2009 22:43
    (autor Icek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h2o5b1$l7o$1@node1.news.atman.pl>):

    > dyskusja byla o tym, ze kolo sie martwi o swoje auto bo nie ma juz placyku
    > tylko parkowanie przy jego samochodzie.

    Ale to dawno. Ten podwątek jest o placu. I o tym piszemy przecie. Że należy
    uczyć kursantów na mieście, to sam dawno pisałem.

    > Ja generalnie jestem przeciwnikiem obecnego systemu szkolenia. Ma on wiele
    > wad a po szkoleniu i nawet zdanym egzaminie swiezy kierowca to nie
    > kierowca a dopiero poczatkujacy.

    No cóż, przekonaj kursantów, że kurs powinien kosztować 6000zł.

    > Sam fakt, ze tyle osob oblewa i podchodzi do egzaminu oznacza, ze system
    > szkolenia jest wadliwy.

    Niestety nic z tym zrobić się nie da :( wyszkolenie kierowcy to ogromny
    koszt, którego nikt nie chce ponieść. Ekonomiczniej jest uczyć się samemu.

    Inna sprawa, że niektórym się nie chce nawet jak jest darmo. Pewna zabrska
    szkoła od pewnego czasu oferuje darmowe szkolenia na płycie poślizgowej.
    Myślisz, że są takie tłumy, iż nie idzie się odpędzić? Owszem,
    zainteresowanie jest, ale w porównaniu z obłożeniem obowiązkowych zajęć
    dość słabe. Egzamin zdany, zapominamy o OSK... Kto by tam po pół roku
    przychodził się doszkalać na płycie...

    FUT: przerzucam wątek na właściwszą grupę.

    --
    Tristan