  • Data: 2009-07-05 00:04:14
    Temat: Re: nauka jazdy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Bear pisze:

    > Wiesz, czasem muszę popracować ;)

    Ty i praca? Zgroza... Ktoś tak niekompetentny... Zaraz... Może posłem
    jesteś? To by wszystko wyjaśniało...

    > Nie mam czasu siedzieć 24 h z przyklejonym
    > nochalem do monitora i tworzyć pełnych "głębi" wypowiedzi jak ty.

    Pierdu-pierdu - tyle potrafisz. Natomiast myślenie i pisanie czegoś
    konkretnego i merytorycznie wartościowego przekracza twoje skromne
    umiejętności - więc zwalając winę na rzekomą pracę bezczelnie kłamiesz.