  • Data: 2009-08-02 17:19:49
    Temat: Re: na zielonym dajesz przyklad dzieciom
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    spp pisze:

    > Ale nie dotyczy to dzieci i dzieci osób czytających psp. "Nasze" dzieci
    > są kulturalne. :)
    >
    > Czyli także uważasz, że fiskus niepotrzebnie ścigał emerytkę za dwa
    > grosze uszczuplenia z tytułu niewydanego paragonu fiskalnego?

    Czy niepotrzebnie? Z pewnością niepotrzebnie. Ale zgodnie z prawem.
    Dlatego jestem za tym, aby to prawo było proste, a nie tak jak teraz -
    pełno nieżyciowych przepisów i aby żyć, trzeba kombinować.

    > No i najważniejsze - dlaczego tylko piesi mają być uprzywilejowani? A
    > rowerzyści? A samochodziarze?

    Bo akurat z tych wszystkich grup to pieszy stwarza najmniejsze
    zagrożenie, przechodząc na czerwonym. Ponadto ma on najlepszą możliwość
    oceny, czy takie przejście nie stwarza zagrożenia.

    --
    Liwiusz