  • Data: 2009-08-02 20:18:20
    Temat: Re: na zielonym dajesz przyklad dzieciom
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-08-02 20:00, *piotr'ek* pisze:

    > Znam takie skrzyżowanie, gdzie jak głupi w środku nocy czekałem
    > samochodem na zielone światło, aby skręcić w lewo. Minuta... druga...
    > piąta... wszystkie światła się co chwilę zmieniają, a ja mam wciąż
    > czerwone.

    Znam Wasze bóle :/ Mieszkam w Olsztynie i z pewnością to miasto w
    ścisłej czołówce jeżeli chodzi o beznadziejną sygnalizację świetlną.

    Nawet dzisiaj na odcinku który można przejść w 10 minut, stałem około 5
    minut czekając na zielone światło co o prawie 1/3 wydłużyło czas
    dotarcia na miejsce... JAKO PIESZY oczywiście. Paranoja. Jakby padał
    deszcz to by mnie po prostu szlag trafił.

    Inna sytuacja, przechodze przez sygnalizację świetlną i nie dochodzę do
    połowy drogi jak światło zaczyna mrugać!!! Zdrowy, młody człowiek nie
    jest w stanie przejść tutaj na drugą stronę ulicy bez pośpiechu i
    szybkiego chodu! Na litość boską! Osobom starszym lub niepełnosprawnym
    pozostaje siedzieć w domu i nie "przeszkadzać" na drodze :/ Co
    najśmieszniejsze to po dotarciu do kolejnej sygnalizacji na tym
    skrzyżowaniu (potrzebowałem przemieścić się w "poprzek" skrzyżowania),
    musiałem stać kolejną turę bo nie zdążyłem nacisnąć magicznego guzika
    przy słupie ze światłami... Po prostu nóż się otwiera. Trzeba być
    olimpijczykiem żeby zdążyć przejść przez skrzyżowanie i "włączyć"
    następne, bo oczywiście jak się nie wciśnie guzika to zielone się nie
    włączy!

    TURYŚCI! Omijajcie to miasto z daleka :)

    pozdrawiam.
    PlaMa