  • Data: 2009-08-02 18:00:32
    Temat: Re: na zielonym dajesz przyklad dzieciom
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A przykład czego daje stojąc jak słup, gdy w promieniu kilometra nic nie
    >jedzie w żadną stronę, a czerwone tak jak się paliło, tak się pali i
    >cholera bierze od czekania?

    Znam takie skrzyżowanie, gdzie jak głupi w środku nocy czekałem samochodem
    na zielone światło, aby skręcić w lewo. Minuta... druga... piąta...
    wszystkie światła się co chwilę zmieniają, a ja mam wciąż czerwone.
    Wkurzyłem się i w końcu skręciłem na czerwonym i tak kilka razy co parę dni.
    Co się okazało? Znajomy mi powiedział, że dojechałem za blisko, ale wciąż
    tak, że widziałem cały sygnalizator dlatego nie dostałem zielonego. W dzień
    nie ma problemu, bo zaraz pojawia się drugie i trzecie auto, które aktywują
    po chwili zielone światło. Teraz wiem, że aby w środku nocy na rzeczonym
    skrzyżowaniu dostać w końcu zielone światło, należy się zatrzymać na drugiej
    wymalowanej strzałce, czyli jakieś 5-8m przed miejscem nakazującym
    zatrzymanie się. Oczywiście "oni" mają głęboko w d*pie wyregulowanie
    czujnika.

    Inż.prawa