  • Data: 2009-08-03 06:50:42
    Temat: Re: na zielonym dajesz przyklad dzieciom
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 02 Aug 2009 22:18:20 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Znam Wasze bóle :/ Mieszkam w Olsztynie i z pewnością to miasto w
    > ścisłej czołówce jeżeli chodzi o beznadziejną sygnalizację świetlną.

    To fakt...

    > Nawet dzisiaj na odcinku który można przejść w 10 minut, stałem około 5
    > minut czekając na zielone światło co o prawie 1/3 wydłużyło czas
    > dotarcia na miejsce... JAKO PIESZY oczywiście. Paranoja. Jakby padał
    > deszcz to by mnie po prostu szlag trafił.

    Też mam takie światła niedaleko... Co ciekawe jakoś nie zauważyłem żeby
    moje poświęcenie jak stoję wpływało jakoś specjalnie na płynność ruchu
    samochodów bo i tak mają krótko zielone...

    > Inna sytuacja, przechodze przez sygnalizację świetlną i nie dochodzę do
    > połowy drogi jak światło zaczyna mrugać!!! Zdrowy, młody człowiek nie
    > jest w stanie przejść tutaj na drugą stronę ulicy bez pośpiechu i
    > szybkiego chodu! Na litość boską! Osobom starszym lub niepełnosprawnym
    > pozostaje siedzieć w domu i nie "przeszkadzać" na drodze :/

    Tu akurat nie jest tak źle - w Olsztynie kierowcy są dość cierpliwi
    i dają pieszym zejść z pasów... Choć fakt że to stresuje...

    > TURYŚCI! Omijajcie to miasto z daleka :)

    Olsztyn zawsze był tylko stacją przesiadkową w drodze
    na Mazury - zalew turystów nigdy nam nie groził ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry