  • Data: 2011-04-07 08:16:08
    Temat: Re: męcząca sąsiadka na działce co chwile wzywa policję
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 07 Apr 2011 09:08:03 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Masz oświadczenie na piśmie tych paru osób że im nie przeszkadza ?

    Mam informacje takie jakie mogę mieć z posta autora, zakładanie czegoś
    innego jest bezsensowne. Skoro tylko jedna osoba zgłasza, to znaczy, że
    jednej przeszkadza. Zresztą w dalszym ciągu nie ma to większego znaczenia.

    > czy zwyczajnie łżesz ?

    Tak to sobie możesz mówić do mamy, albo księdza. Po tonie wypowiedzi można
    założyć, że jesteś pieniaczem jak ta pani :) Mamy grupę dyskusyjną i
    wszystko co możemy pisać to to co wiemy z posta, wymyślanie tysiąca innych
    prawdopodobnych możliwości mija się z celem.

    > Bo to że ktoś nie dzwoni na policje nie oznacza
    > z automatu że mu nie przeszkadza.

    Mi przeszkadza wiele rzeczy, ale takie już uroki życia wśród ludzi. Nie da
    się wyeliminować wszystkiego, a i nie o to chodzi, boy ustawiać wszystkich
    pod siebie.

    > A biorąc pod uwagę że chodzi o osoby pijane (bo po to tam
    > przychodzą) bardziej wierze tej pani zgłaszającej.

    Póki co wolno być pijanym i pić alkohol u siebie na działce. Może w twoim
    środowisku każdy pije alkohol po to by się nawalić w trupa i robić burdy,
    nie wiem skąd masz takie doświadczenia, ale naprawdę nie każdy tak ma.

    No i najważniejszy aspekt:
    A co w przypadku jak sąsiadka uprawia marchewkę, a komuś z boku to
    przeszkadza, bo sypie ziemię, albo po prostu, nie lubi marchewki?

    --
    marcin