  • Data: 2009-01-23 12:03:14
    Temat: Re: "lekcja rysowania" na stacji paliw
    Od: "qnick" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tu sie grubo pomyliłeś

    Nie pomyliłem się bo dla mnie taki człowiek jest po prostu głupi nie umie
    jeździć i jeszcze chce aby mu płacili za to że jest ofermą i nie umie sobie
    poradzić, a na miejscu właściciela stacji naprawiłbym te barierki z jego OC (
    wezwanie Policji do kolizji) bo w końcu to on na nie wjechał a nie odwrotnie. A
    wzorce z zachodu to sobie możecie w d... wsadzić tam to jest super dla takich
    kretynów i nieudaczników, tylko prawnicy się cieszą bo mogą kasę od takich
    leszczy wyrwać. Niedługo dożyjemy czasów że na kiblu będzie napisane "nie
    wkładać głowy do środka i nie naciskać spłuczki jednocześnie bo się można
    utopić" Ech rozpisałem się ale cóż ja kretynów nie wyprostuje. Pozdrawiam
    normalnie myślących.