  • Data: 2009-01-23 17:49:57
    Temat: Re: "lekcja rysowania" na stacji paliw
    Od: "qnick" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:glcge1$154$1@news.dialog.net.pl...

    > Słyszałeś coś o netykiecie krynico mądrości???
    > Jak to jest, że najwięcej mówią ci, którzy mają najmniej do powiedzenia.
    > Idź do lekarza frustracie.

    Nie słyszałem ale coś kiedyś czytałem. Ale naprawdę szkoda mi Ciebie i twoich
    pomysłów na życie. Proponuję złożyć pozew w sądzie może on Ci wytłumaczy o co
    chodzi i naprostuje na normalną drogę. A u lekarza już byłem i nic ciekawego nie
    odkrył a to że nie lubię takich ludzi jak Ty to już inna sprawa.