  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Sun, 5 Aug 2012 02:08:44 +0200

    On 2012-08-04, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > Dlaczego nie zaktualizuję?

    No a jak to zrobisz? Tak samo, skrypt + ssh? ;>

    > I dlaczego mam wymagać jakiejś konkretnej wersji?

    Bo na przykład firma świadcząca Ci support dla Twojego oprogramowania,
    wymaga pakietu w wersji X i niekoniecznie przestawi się na X+1 dzień po
    jego wyjściu. Na przykład, dostawca portalu wymaga by przeglądarka była
    w wersji wspieranej. Z czasem dodaje nowe przeglądarki do listy, ale na
    pewno nie "z marszu" i nie "od razu", masz więc okres kiedy musisz mieć
    konkretnie, starszą wersję.

    Scenariuszy jest dużo, Ty się na razie wyłożyłeś na tym podstawowym.

    Nie Twoja sprawa "dlaczego", tylko "jak to zrobić" efektywnie, szybko
    i bez "dziur".

    > Zmieniasz warunki zadania.

    I co z tego? Już nie dasz rady?

    > Bo co , ustawa nakazuje?

    Nie. Praktyka. Nie te narzędzie i nie do tych celów.

    [...]

    > Och, to w windowsie programy się zainstalują także na wyłączonej
    > maszynie, hmm?

    Nie. Na Windows zasada tego rodzaju deploymentu jest zupełnie inna.

    > W warunkach zadania nie było podane, kiedy powstała instalacja.
    > Równie dobrze może być dopiero planowana.

    Ojej. No i co teraz zrobisz? Znowu leżysz? A miało być tak tanio.
    Miesiąc vs 1 godzina. I pewnie za ten miesiąc będziesz chciał wypłatę, hm?
    Strach pomyśleć jak będzie trzeba wykonywać regularne aktualizacje jakiegoś
    softu. Zajedziesz się tymi skryptami biedaku.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl