  • Data: 2012-08-05 11:03:48
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.08.2012 02:22, Wojciech Bancer pisze:

    > Przez SSH? Raczysz żartować. Fizycznie nie masz możliwości nawiązania 12 tys
    > połączeń na raz, więc przestań fantazjować. Już widzę jak skrypt zarządzający

    ROTFL

    Jakim cudem w takim razie działają wszelkie serwery? Uważasz, że np. ile
    osób na raz może oglądać taką Wirtualną Polskę? Pół setki?

    > równoległymi połaczeniami, sprawdzający poprawność informacji i logujący błędy
    > do administratora składa się z kilku prostych linijek kodu.

    Taaaak, widać jak "widzisz" - skoro jesteś tak niekompetentny, że
    wypisujesz brednie jak powyżej.

    > I nadal ilość roboty dla Ciebie (spokojnie MINIMUM 3-4 godziny przy założeniu,
    > że zestawisz połączenie i dokonasz wszystkich operacji w 1 sek) jest większy
    > niż czas 1h jaki poświęciłby administrator AD.

    3-4 godziny to dla ciebie. Dla mnie - kilka minut.

    > Zabrałeś się za to od tyłka strony, co pokazuje że w ogóle nie masz pojęcia
    > jak taki deployment robić, więc proszę raz jeszcze, przestań kompromitować
    > i siebie, i środowisko.

    Wojtuś, weź się przymknij, bo póki co to ty się kompromitujesz wypisując
    brednie, że 12 tysięcy równoległych połączeń nie jest fizycznie możliwe.

    > No to napieraj i podaj przykład tego mechanizmu.

    Moduł aktualizacji online w YaST2.

    > Może najpierw się doucz jak działa to o czym napisałem na początku?

    Wiem, jak to działa. Nie działa przy wyłączonych maszynach. Ktoś musi je
    włączyć i dopiero wtedy dostaną sygnał do działania

    > To Ty wymyśliłeś sobie instalację w trybie offline. Ja Ci tylko wypunktowałem

    Bezczelnie kłamiesz. To ty zacząłeś pisać o "problemie" wyłączonych
    komputerów.

    > że Twoja zajebista metoda NIE ZADZIAŁA bo trafisz na wyłączone workstacje.

    Zadziała. Niezbyt elegancko, ale zadziała.

    Bardziej elegancki sposób wymagałby dodatkowych 30 minut, no może
    godzinki, na ładne poustawianie. Za to potem nie musiałbym ręcznie
    zmieniać skryptu ani sprawdzać, czy jeszcze chodzi i dla jakiego adresu.