  • Data: 2012-08-05 10:18:12
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: PrivateLan <h...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.08.2012 02:22, Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Przez SSH? Raczysz żartować. Fizycznie nie masz możliwości nawiązania 12 tys
    > połączeń na raz, więc przestań fantazjować. Już widzę jak skrypt zarządzający
    > równoległymi połaczeniami, sprawdzający poprawność informacji i logujący błędy
    > do administratora składa się z kilku prostych linijek kodu.
    >
    > I nadal ilość roboty dla Ciebie (spokojnie MINIMUM 3-4 godziny przy założeniu,
    > że zestawisz połączenie i dokonasz wszystkich operacji w 1 sek) jest większy
    > niż czas 1h jaki poświęciłby administrator AD.
    Aaa... o to ci chodzi.
    Więc zamiast tego M$ szajsu można postawić korporacyjny serwer z
    repozytoriami i na nim tylko instalujesz to co potrzebujesz do aktualizacji.

    Menadżer aktualizacji u klientów ustawiony tylko na te repozytoria i
    sprawa załatwiona

    > Zabrałeś się za to od tyłka strony, co pokazuje że w ogóle nie masz pojęcia
    > jak taki deployment robić, więc proszę raz jeszcze, przestań kompromitować
    > i siebie, i środowisko.

    > No to napieraj i podaj przykład tego mechanizmu.

    J.W. menadżer aktualizacji
    W Ubuntu masz go w menu System/Administracja/Menadżer
    aktualizacji/Ustawienia
    Ustalasz na klientach aktualizację codzienną i bez potwierdzania.
    Samo się aktualizuje nawet dla tych co przyjdą z urlopów aktualizacja
    będzie dostępna.

    > Może najpierw się doucz jak działa to o czym napisałem na początku?
    >
    > To Ty wymyśliłeś sobie instalację w trybie offline. Ja Ci tylko wypunktowałem
    > że Twoja zajebista metoda NIE ZADZIAŁA bo trafisz na wyłączone workstacje.
    > Kombinuj więc dalej.

    J.W.