  • Data: 2012-08-05 11:17:33
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.08.2012 02:08, Wojciech Bancer pisze:

    > No a jak to zrobisz? Tak samo, skrypt + ssh? ;>

    Jeśli będę leniwy i nie będzie mi się chciało ruszyć tyłka, żeby zrobić
    to elegancko mechanizmami automatycznej aktualizacji - oczywiście.

    > Bo na przykład firma świadcząca Ci support dla Twojego oprogramowania,
    > wymaga pakietu w wersji X i niekoniecznie przestawi się na X+1 dzień po
    > jego wyjściu.

    To jest świat Microsoft i innego zamkniętego oprogramowna.

    > Na przykład, dostawca portalu wymaga by przeglądarka była
    > w wersji wspieranej.

    Jak ćwok nie potrafi poprawnie kodować strony, to jest to jego prywatny
    problem.

    Poprawnie napisane strony działają poprawnie na wszystkich przeglądarkach.

    > Z czasem dodaje nowe przeglądarki do listy, ale na
    > pewno nie "z marszu" i nie "od razu", masz więc okres kiedy musisz mieć
    > konkretnie, starszą wersję.

    Jeśli matoł nie poprawi poprawnie kodować HTMLa i okolic i "obchodzi"
    ten problem poprzez wymaganie konkretnej wersji konkretnej przeglądarki,
    to taki matoł wylatuje na pysk.

    Ostatni raz taki problem miałem z pewnym systemem magazynowym -
    naprawiłem to w parę godzin, bo wtedy jeszcze nie znałem Javy. Debil źle
    zrobił obsługę zdarzenia najechania kursorem na określone pole - a ja
    ten błąd zauważyłem i naprawiłem po przeczytaniu kilku stron
    podręcznika. Taki zasmarkany profesjonalista.

    > Scenariuszy jest dużo, Ty się na razie wyłożyłeś na tym podstawowym.

    Nie, nie wyłożyłem się. Znowu kłamiesz.

    > Nie Twoja sprawa "dlaczego", tylko "jak to zrobić" efektywnie, szybko
    > i bez "dziur".

    ssh i gotowe - tylko trochę mało eleganckie.

    > I co z tego? Już nie dasz rady?

    No to w takim razie ty powiedz mi, jak wykorzystując wyłącznie
    mechanizmy dostarczone z systemem Windows naprawić dysk z uszkodzoną
    strukturą logiczną lub omyłkowo skasowanymi danymi (tj. odzyskać je) bez
    ryzykowania utraty czegokolwiek - czyli na lustrzanej kopii tego dysku.

    > Nie. Praktyka. Nie te narzędzie i nie do tych celów.

    Bo co, ustawa nakazuje?

    [ciach]

    > Nie. Na Windows zasada tego rodzaju deploymentu jest zupełnie inna.

    Ale na wyłączonym nadal się nie zainstaluje. Czyli też te "miesiące" ci
    instalacja zajmie.

    > Ojej. No i co teraz zrobisz? Znowu leżysz? A miało być tak tanio.
    > Miesiąc vs 1 godzina. I pewnie za ten miesiąc będziesz chciał wypłatę, hm?

    Jaki miesiąc??? O czym ty pierdolisz?

    > Strach pomyśleć jak będzie trzeba wykonywać regularne aktualizacje jakiegoś
    > softu. Zajedziesz się tymi skryptami biedaku.

    Nie. Wtedy ruszę tyłek i postawię spreparowane repozytorium, które mi to
    będzie załatwiać samo przez automatyczną aktualizację.