  • Data: 2012-08-05 02:22:44
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-05, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > Ooo, popatrz... Znaczy się windowsowe komputery pracujące w sieci z
    > jednym kontrolerem domeny nie są w stanie jednocześnie instalować tego
    > samego programu, tylko muszą robić to po kolei?
    >
    > Bo linuxowe mogą - i te 10 minut to nie byłoby po kolei 12 tysięcy razy,
    > tylko jednocześnie.

    Przez SSH? Raczysz żartować. Fizycznie nie masz możliwości nawiązania 12 tys
    połączeń na raz, więc przestań fantazjować. Już widzę jak skrypt zarządzający
    równoległymi połaczeniami, sprawdzający poprawność informacji i logujący błędy
    do administratora składa się z kilku prostych linijek kodu.

    I nadal ilość roboty dla Ciebie (spokojnie MINIMUM 3-4 godziny przy założeniu,
    że zestawisz połączenie i dokonasz wszystkich operacji w 1 sek) jest większy
    niż czas 1h jaki poświęciłby administrator AD.

    Zabrałeś się za to od tyłka strony, co pokazuje że w ogóle nie masz pojęcia
    jak taki deployment robić, więc proszę raz jeszcze, przestań kompromitować
    i siebie, i środowisko.

    > Nie, nie muszę. Skrypt chodzi sobie w tle osobno dla każdej docelowej
    > maszyny do skutku.
    >
    > A jakby mi się chciało robić to bardziej elegancko, zawsze mogę to
    > zrobić przy pomocy mechanizmu automatycznej aktualizacji.

    No to napieraj i podaj przykład tego mechanizmu.

    > No to teraz pokaż mi, jak windows instaluje oprogramowanie na wyłączonym
    > komputerze, albo przestań bredzić ;-)

    Może najpierw się doucz jak działa to o czym napisałem na początku?

    To Ty wymyśliłeś sobie instalację w trybie offline. Ja Ci tylko wypunktowałem
    że Twoja zajebista metoda NIE ZADZIAŁA bo trafisz na wyłączone workstacje.
    Kombinuj więc dalej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl