    From: "bulba" <s...@t...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: klauzula konkurencyjna
    Date: Tue, 24 Feb 2009 21:58:31 -0000

    "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> wrote in message
    news:3d708b6a-5267-4269-92d0-a40d29e65650@q9g2000yqc
    .googlegroups.com...
    On 24 Lut, 22:28, "bulba" <s...@t...com> wrote:

    > umowa w swojej tresci nie przewidziala sytuacji pracy za granica dla
    > spolki
    > zaleznej, ale w swojej trsci zawiera tez klauzule o poufnosci, ktora mowi,
    > wszelkich obszarach dzialania spolki matki, a takze spolek zaleznych i
    > zakazie ujawniania informacji z nimi zwiazanych.
    >
    > pzdr.
    >
    > bulba

    Brak wynagrodzenia z tytułu zakazu konkurencji zazwyczaj jest brany
    jako brak tego zakazu.

    no tak, ale umowa byla i nie zostala wypowiedziana, ani od niej nie
    odstapiono w sposob wyrazny; brak wyplat zwalnia od mojego zobowiazania dot.
    zakazu konkurencji, ale nie zwalnia pracodawcy od obowiazku swiadczenia;
    wiec wciaz mam roszczenie;

    moje pytanie jest takie - w chwili, gdy ja wypowiedzialem umowe ze spolka
    matka, pracowalem juz jednoczesnie w spolce zaleznej (do ktorej de facto
    mnie wyslali); moga byc cwani i probowac dowodzic, ze to dzialalnosc
    konkurencyjna byla...

    ale po dluzszym zastanowieniu, wydaje mi sie, ze rozwiales moje
    watpliwosci....