  • Data: 2009-02-25 09:54:22
    Temat: Re: klauzula konkurencyjna
    Od: Maverick <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    bulba wrote:

    > no tak, ale umowa byla i nie zostala wypowiedziana, ani od niej nie
    > odstapiono w sposob wyrazny; brak wyplat zwalnia od mojego zobowiazania
    > dot. zakazu konkurencji, ale nie zwalnia pracodawcy od obowiazku
    > swiadczenia; wiec wciaz mam roszczenie;

    Nie - przy braku wyplat lojalke uznaje sie za niebyla - po prostu jakby
    tego zapisu nigdy nie bylo. Nie trzeba go osobno wypowiadac.

    Tylko nalezy uwazac, ob czasem pracodawca wysle przelew, ale dojdzie on
    kilka dni pozniej (np problem banku, ew jakis inny) - wtedy nalezy
    wstrzymac sie kilka dni z nowa praca, ew wyslac (zaniesc) pismo do
    pracodawcy z pytaniem o wyplate - ale jak nie placili przez 3 lata to
    nie ma co ise tym martwic.

    --
    Regards,
    Maverick