  • Data: 2005-05-30 23:40:27
    Temat: Re: klastry wiejskie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tenar" <t...@k...org> napisał w wiadomości
    news:0b1e.00000305.429b9a9e@newsgate.onet.pl...

    > Milo slyszec (czytac), ze to takie proste. Dla wiekszosci prawnikow z
    ktorymi na
    > ten temat dyskutowalismy taki podzial zobowiazan byl nie do
    pomyslenia.

    Ja zawsze byłem oryginalny. :-)

    > A co mu to da?
    > Zauwaz, ze mowimy o udzialach w przychodzie, a nie w zysku.

    Ostatnio miał dostać z zysku. Jak z przychodu, to gość zakombinuje
    inaczej. Będzie sprzedawał obiad z bigosem za przysłowiową złotówkę.
    Zarobi na zupie, a rolnik nic nie dostanie.

    > Nawiasem mowiac - nie chcemy wymuszac takiego podzialu, ale go
    umozliwic.

    Wskazałem Ci obowiązujący przepis, który spokojnie to umożliwia teraz.
    Po co wysadzać otwarte drzwi?