  • Data: 2005-05-31 09:08:05
    Temat: Re: klastry wiejskie
    Od: "Tenar" <t...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

    Zdaje sie, ze znalazlem ten przepis o ktorym byla mowa (umkla mi ta wypowiedz):

    > Coś Ty? Art. 379 kc normuje takie rzeczy.

    "Świadczenie jest podzielne, jeżeli może być spełnione częściowo bez istotnej
    zmiany przedmiotu lub wartości."
    W tym przypadku nie ma takiej sytuacji.
    Nowak zapakowal jablka i je sprzedal.
    A Kowalski i Malinowski je dostarczyli.
    To nie jest podzielne - gdyz np. dostawa jablek bez opakowania to juz utrata
    wartosci.

    > Czemu Nowak miał by fakturować wszystko. Każdy z nich wystawia fakturę
    > zgodnie z tym, co dostarczył.

    Chocby dlatego, ze niektorymi uczestnikami przedsiewziec moga byc rolnicy,
    ktorzy nie moga wystawic faktury VAT.