  • Data: 2005-05-31 11:03:52
    Temat: Re: klastry wiejskie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tenar" <t...@k...org> napisał w wiadomości
    news:0b1e.000003b8.429c2974@newsgate.onet.pl...

    > "Świadczenie jest podzielne, jeżeli może być spełnione częściowo bez
    istotnej
    > zmiany przedmiotu lub wartości."
    > W tym przypadku nie ma takiej sytuacji.
    > Nowak zapakowal jablka i je sprzedal.
    > A Kowalski i Malinowski je dostarczyli.
    > To nie jest podzielne - gdyz np. dostawa jablek bez opakowania to juz
    utrata
    > wartosci.

    Ale nie pisałeś wczesniej o opakowaniach. No to Nowak po prostu jest
    pośrednikiem i tyle. Nie pierwszym i nie ostatnim.

    > Chocby dlatego, ze niektorymi uczestnikami przedsiewziec moga byc
    rolnicy,
    > ktorzy nie moga wystawic faktury VAT.

    To zmienić ustawę o podatku VAT jeśli tak jest (bo mi się wydaje, ze
    rolnik może wystawić fakturę, ale się nie kłócę, bo się nie znam), a nie
    tworzyć jakieś dziwne niepotrzebne twory.