  • Data: 2010-07-19 12:12:43
    Temat: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "barabella" <m...@g...pl> napisał
    >prawomocny stał(y) się, bo nie miałem sie kiedy >odwołać, byłem
    >zagranicą.

    Jako oskarżony nie mogłeś się powoływać się na brak doręczenia, miałeś
    obowiązek wskazać adres do doręczeń.

    >zresztą od tego pierwszego, karnego nie >było >sensu sie
    >odwoływać, był tak łagodny.

    Widać był, kara to kara, ale samo uznanie winy otwiera drogę do powództwa
    cywilnego...

    > cywilny to gorszy jak za napad na bank...

    A kiedy wszczęto proces, jakie obowiązywały terminy i zasady w tym czasie?
    Jedyne co widzę, to w tym miejscu zgłęb wiedzę. Jak doręczono powództwo i
    kiedy? Czarno to jednak widzę.