  • Data: 2010-07-19 16:04:11
    Temat: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-07-19 17:32, Użytkownik barabella napisał:

    > Nie bardzo wiem czemu tak emocjonalnie do tego podchodzisz...
    > i czemu tak kategorycznie wyrokujesz...

    Bo tyle już czytałem Twoich maili opisujących sprawę ze
    szczegółami i na ich podstawie widać że zrobiłeś kilka
    głupich rzeczy. A teraz zamiast się do tego przyznać i
    zapłacić balansujesz ryzykując nastepną sprawę i następne
    kary.

    > jakbyś był srona tm "ligęza" sp. z o.o. lub ich radca prawnym
    > nie uzywaj mocnych słów, bo to o tobie świadczy, żadne moje słowa
    > ciebie nie przekonają, ale sie mylisz, albo piszesz prawqdę - nie
    > byłem świadomy toczącego sie procesu cywilnego, a tym bardziej jego
    > wyniku...

    Nie jestem stroną, nie pisałem że byłeś świadomy.
    Pisałem że jako kochający tatuś z tej zagranicy powinieneś
    do rodziny w tym dzieci zadzwonić i przy okazji dowiedział byś
    się o sprawie.

    > o moje dzieci sie nie martw, córka chodzi do szkoły muzycznej i gra na
    > skrzypcach, a syn gra w szachy.

    Nie martwię się, to twoje dzieci i twoje zmartwienie.
    Tylko mi ich żal.

    > w zyciu bym sie nie zamienił na takich filantropów, co maja nwegatywna
    > reputacje i więcej strat poniosa z tych publikacji niż rzekomych
    > pomówień...
    > http://www.lista.e-sieci.pl/place41929,Opel,LIGEZA,s
    erwis.html

    I dlatego ty jesteś biednym skazanym płaczącym w internecie
    a oni bogatymi filantropami. Inna sprawa że raczej nikt ci
    zamiany nie zaproponuje.

    > ja dbam o swoje dzieci, teraz są na obozie harcerskim pod namiotami,
    > jak nazwać tych, co chcą im to uniemożliwić robiąc skok na 22 tys. zł
    > u jego tatusia? i za co? to trzeba chyba nuieźle narozrabiać...

    Jeśli dbanie o dzieci polega na wydawaniu swoich ciężko zarobionych
    pieniędzy na kary nałożone przez sąd zamiast na potrzeby tych dzieci
    to faktycznie dbasz. I oby takich tak dbających było jak najmniej.

    > przeanalizuj lepiej nazwisko prezesa fm ligęza i skarbnika rotary
    > club, to sobie odpowiesz o co chodzi

    Już sobie przeanalizowałem i wyszło mi że facet nie lubi być
    bezpodstawnie obrażany publicznie. Trudno mieć o to do niego
    pretensję.