  • Data: 2010-07-19 14:08:15
    Temat: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Od: barabella <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lip, 15:44, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Sam napisałeś co było w treści tej publikacji i sam napisałeś
    > jak udawałeś że masz sądy w d.... .  To teraz bądź mężczyzną
    > i miej go do końca czyli do spłacenia zasądzonych kar.
    > I nie płacz publicznie jak najgłupsza z blondynek.
    >
    > Pozdrawiam

    Ja nie napisałem co było w treści publikacji, bo nawet sąd nie
    otrzymał jej z arfchiwum Onet.pl.
    Znałem tylko rzekoma treść z wydruku word na a4 powoda, bez podpisu i
    strony www
    Do niej skonstruowałem tylko interpretację...

    Nie napisałem, że sady mam w d... to raczej sady miały mnie w d...
    orzekając bez mego udziału i w wymiarze prawdziwie mafijnym. Pisałem,
    piszę i będe mówił, że wyzej cenie swoje dzieci od wszelkich rezimów
    o zasądzonych karach dowiaduję się bocznymi drzwiami