  • Data: 2010-07-19 12:58:16
    Temat: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "barabella" <m...@g...pl> napisał
    >byłem oskarżony i osądzony do 6 maja 2008 roku w procesie karnym z
    >oskarżenia prywatnego, nastepnego dnia wyjechałem zagranicę

    Jako oskarżony masz prawny obowiązek dbać o swój interes prawny, skoro
    wyjechałeś bez zadbania o możliwość złożenia apelacji, to znaczy, że
    zgodziłeś się na uznanie Twojej winy w sprawie karnej.

    >nie
    >wiedząc, że będę p;onownie oskarżony w procesie cywilnym i nie znałem
    >jeszcze adresu docelowego podrózy. Wyrok czy postanowienie SO w
    >procesie cywilnym zapadł 3 września 2008 roku o czym dowiedziałem sie

    Pozostaje Ci tylko zagłębić się w to czy zgodnie z KPC właściwie
    zawiadomiono Cię i prowadzono sprawę cywilną.