  • Data: 2008-06-14 14:06:55
    Temat: Re: jazda na światłach na rowerze
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > Poczytaj sobie posty dotyczące lampek na grupie pl.rec.rowery, wejdź na
    > stronę http://dominik.magma-net.pl/mod/ a dopiero potem pisz. A i żeby
    > było jasne to nie podważam skuteczności odblasków, sam ich używam

    chyba coś źle zrozumiałeś, to przecież ja twierdzę że dla roweru jedynie
    odblask jest skutecznym oświetleniem, a lampka to tylko bajeranci dodatek:O)

    ja używam jedynie odblasków, dlatego się zdziwiłem że w jakimś
    rozporządzeniu zniesiono obowiązek skutecznego odblasku a nałożono obowiązek
    nieskutecznej lampki:O(