  • Data: 2008-06-14 16:40:54
    Temat: Re: jazda na światłach na rowerze
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g30r3j$gq4$4@news.wp.pl gargamel <s...@d...lina>
    pisze:

    > ale tej hołoty najwiecej w autkach, zresztą hołoty nie zmnienia środek
    > transportu:O)
    Nigdzie nie podnosiłem kwestii ilości.
    Nie wszystko da się mierzyć ilością.

    > jak to bez weryfikacji? kazdy policjant ma prawo zweryfikować każdego
    > uczestnika ruchu
    Co to znaczy?

    > a zdaje się rowarzysta poruszajacy się drogami
    > publicznymi tez ma obowiązek posiadania prawka (nie ma tylko obowiazku
    > noszenia go ze sobą:O)
    Dajże spokój facet, nie gadaj bzdur.

    > wiesz, jak ceny rowerkuf przekroczą (albo przynajmniej sie zbliżą) ceny
    > autek, to pewnie wprowadzą tablice i ubezpieczenia, a narazie śmiechu by
    > było warte:O)
    Niby dlaczego?

    > no faktycznie, taki chuligan rowerowy po flaszce wsiądzie na rower i
    > staranuje jakąś ciężarufke, albo wiedzie na pobocze i zabije z 10ciu
    > pieszych:O)
    > oj wyobraźnię to ty masz:O)
    Nie tatuś, to nie tak i nie o to chodzi.
    Jak ja walnę autem z mojej winy kolarza, to z moje ubezpieczenie OC pokryje
    koszty jego roweru, jego leczenia, jego utraty zarobku i parę innych rzeczy.
    Ale jak on mi zajedzie drogę i wpadnie przez szybę do środka albo choćby
    zarysuje lakier to ja mogę go ścigać wyłącznie sądownie. Co więcej - jeśli
    idiota zginie nie pozostawiając żadnego istotnego majątku to będę to musiał
    pokryć z własnej kieszeni.

    --
    Jotte