  • Data: 2022-08-31 07:30:47
    Temat: Re: idzie nowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Aug 2022 21:59:29 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    rawnik-z-ordo-iuris-ze-wsparciem-arystokracji-wybron
    i-ksiedza.html

    > Oko.press przeważnie nic nie zmyśla, tylko często przedstawia w taki
    > sposób, że jeśli nie wiesz o co chodzi, to od nich na pewno się nie
    > dowiesz. U nas było kilka takich artykułów - przeważnie inspirowanych
    > przez jednych polityków na drugich. W znanych mi wypadkach z realiami
    > miały niewiele wspólnego. Daje to podstawy do obaw, że i w tych
    > nieznanych mi sprawach te ich relacje są mało wiarygodne.

    Ale czasem oprocz słów jest film, i musisz przyznac, ze kulsony z
    warszawy dziwne rzeczy wyprawiaja ...

    > Jak ktoś koniecznie próbuje coś naciągnąć :-) A już poważnie, choćby

    Myslisz, ze mu dokleili tego kapelana?

    Tak sie zastanawiam tylko skad to ziemianstwo, ale wychodzi na to, ze
    chodzi o odszkodowania.

    https://www.rp.pl/polityka/art19179801-blisko-pol-ro
    ku-w-celi-bez-okna-lider-ziemian-pozostanie-w-areszc
    ie
    skomplikowana sprawa, czy kolejny wiezien "polityczny" ... czy pismaki
    robia sensacje?

    > rzuca mi się w oczy wewnętrzna sprzeczność tego artykułu, bo albo można
    > jeszcze wybronić księdza i nie ma wyroku, albo jest i nie ma kogo bronić.

    Nieprawomocny i apelacja.

    Natomiast tak troche miedzy wierszami ... przyznał sie w sądzie do
    czynów, czy zaprzeczył?

    > Po za tym, nie wiem o co pretensje, że bronią. Każdemu należy się
    > uczciwy proces i nie bardzo rozumiem pretensje, że ma adwokata.

    A tu sie zgadzamy. Oskarzony ma prawo do procesu i obrony,
    a adwokat ma bronic.

    J.