  • Data: 2022-08-31 12:13:35
    Temat: Re: idzie nowe
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Albo wzmacnia. Jeśli były, bo nie przyjeli go do swojej paczki i ma żal,
    > że nie może doić owieczek, to osłabia. A jesli były, bo dotarło do niego
    > co w KK się dzieje, i nie chciał się identyfikowac z tym całym bajzlem
    > (eufeministycznie pisząc) to raczej wzmacnia wiarygodność.

    Nic tu nie wzmacnia. Ja nie twierdzę, że ten człowiek kłamie, bo nie mam
    zielonego pojęcia, co się na tych obozach wyrabia. Chodzi mi o to, iż
    istnieją podstawy do kwestionowania jego wypowiedzi z uwagi na to, że
    nie jest bezstronny.

    > Spójrz na takiego Terlikowskiego, jaki był niezłomy obrońca KK jeszcze z
    > dekadę temu, a co obecnie sądzi o KK, głównie za sprawą postepowan tego
    > ostatniego w okół pedofilii.

    Moim zdaniem w Kościele Katolickim ostatnio nic się nie
    zmieniło.Natomiast zmieniła się świadomość społeczna no i periodyki
    szukają tematów. Dawniej ksiądz był niekwestionowanym przewodnikiem
    duchowym. Jeśli nawet grzeszył, to było to "wypierane".

    Teraz Kościół Katolicki stał się po prostu instytucją. Instytucją
    finansowaną przez Skarb Państwa (Konkordat plus lekcje w szkołach itd.).
    Gdyby nie to, to Kościół ne mógłby sobie pozwolić na takie afery, bo by
    po prostu zbankrutował.

    --
    Robert Tomasik