  • Data: 2022-08-31 13:02:44
    Temat: Re: idzie nowe
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2022 o 07:30, J.F. pisze:
    > Ale czasem oprocz słów jest film, i musisz przyznac, ze kulsony z
    > warszawy dziwne rzeczy wyprawiaja ...

    Nie widziałem żadnego filmu o kulsonach. Nie mogę zająć stanowiska.

    > Myslisz, ze mu dokleili tego kapelana?

    Możesz jaśniej?

    > Tak sie zastanawiam tylko skad to ziemianstwo, ale wychodzi na to, ze
    > chodzi o odszkodowania.

    Co to ma wspólnego z pedofilią?

    > https://www.rp.pl/polityka/art19179801-blisko-pol-ro
    ku-w-celi-bez-okna-lider-ziemian-pozostanie-w-areszc
    ie
    > skomplikowana sprawa, czy kolejny wiezien "polityczny" ... czy pismaki
    > robia sensacje?

    Skoro jest tymczasowy areszt, to sąd widział dowody i uznał je za
    wiarygodne. Coś "na rzeczy" jest. No i w celę bez okien nie uwierzę. Już
    dawno komisja by ich rozjechała.

    Odzyskiwanie mienia, to temat na osobną dyskusję. Osobiście uważam, ze
    jest tam masa nieprawidłowości.

    > Nieprawomocny i apelacja.
    > Natomiast tak troche miedzy wierszami ... przyznał sie w sądzie do
    > czynów, czy zaprzeczył?

    Podobno nie dano mu szansy zająć stanowiska.

    > A tu sie zgadzamy. Oskarzony ma prawo do procesu i obrony,
    > a adwokat ma bronic.

    Co więcej. ma bronić nawet, jeśli negatywnie ocenia oskarżonego.

    --
    Robert Tomasik