  • Data: 2022-08-31 13:24:45
    Temat: Re: idzie nowe
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2022 o 13:11, J.F pisze:
    > Tylko gdzie napisac, ze policjanci mowia "wsiadaj kurwo", rece
    > łamią, torturuja, albo im dziwnie duzo ludzi zatrzymanych umiera.

    W mojej ocenie to działa tak. Jakby materiały prasowe były wiarygodne,
    to bym był powód do przejmowania się każdą taką "rewelacją". Ale jeśli -
    z tym, ze się powtarzam - przypadku przeze mnie osobiście znanym,
    opisujący to dziennikarze tak przekręcają rzeczywistość, że nawet trudno
    to sprostować, to daje mi osobiście podstawy do przypuszczeń, ze w tych
    przypadkach, o których nie mam "zielonego pojęcia" jest podobnie. Bo
    czemu miało by być inaczej.

    Jeśli pojawia się afera z podrzucaniem butelek w miejsce postoju
    policjantów, podrzucaniem śmieci, czy inne podobne zdarzenia, to po
    prostu podkopuje to - przynajmniej moje - zaufanie. A najbardziej
    podkopuje to, e za te ewidentnie udowodnione sytuacje nikt nie poniósł
    odpowiedzialności karnej. Wyjaśnia się, ze prasa kłamała i nic. Więc
    dziennikarze sobie wypisują dyrdymały bezkarnie i przepraszam, że będąc
    tego świadomy po prostu im nie wierzę. Oczywiście czasem mogą prawdę
    napisać, ale skąd mam wiedzieć kiedy?

    > Skoro wyrok byl w marcu, to wniosek powinien byc dawno zlozony, a i
    > samo uzasadnienie tez juz dawno. Zreszta podaja juz tezy z apelacji
    > ... z rzeczywistej, czy z projektu adwokata?

    No widzisz. To powinno być w artykule. Zresztą ja bym się wstrzymał z
    tymi "rewelacjami" do uprawomocnienia się wyroku po prostu. Tyle, że
    pewnie klikalność by była mniejsza. Poz a tym teraz raz będzie klikanie.
    Potem drugi raz, jak będzie kolejny wyrok.

    --
    Robert Tomasik