eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofilmowanie w szkoleRe: filmowanie w szkole
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: filmowanie w szkole
    Date: Thu, 25 Nov 2004 19:20:07 +0100
    Organization: Internet Partners
    Lines: 58
    Message-ID: <co57ot$1hqd$1@news2.ipartners.pl>
    References: <co2p4d$l4j$1@nemesis.news.tpi.pl> <co4am3$mhe$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@h...pt>
    <co56m9$27i$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.179.209
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1101406813 51021 217.153.179.209 (25 Nov 2004 18:20:13
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Nov 2004 18:20:13 GMT
    In-Reply-To: <co56m9$27i$1@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.6) Gecko/20040114
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:258154
    [ ukryj nagłówki ]

    Roman G. wrote:

    > To nie moja definicja, nie moje sformułowania.
    > Nieczystość intencji nagrywającego wnioskuję z postu, ze sposobu opisania
    > problemu, a wierz mi, trochę się na zachowaniach młodzieży znam.

    Nie mów! Ciekawe, skąd? Bo 'sądząc ze sposobu reakcji na problem' raczej
    nie z pierwszej ręki - przynajmniej nie w tym wcieleniu ;->

    > Chłopak wyraźnie ma czego się obawiać, a teraz kombinuje, jak się wywinąć.

    Jak by ci policja wpadła do mieszkania robić kociołek też byś się
    obawiał - nawet gdybyś zasadniczo niczego na sumieniu nie miał.

    >>W relacjach opiekun-wychowanek powszechne i powszechnie akceptowane jest
    >>wyszarpywanie?
    >
    > Napisał: "prawie wyrwał". Już ja wiem, co to znaczy w języku młodego
    > chłopaka, który ma coś na sumieniu.

    Expierd się znalazł...

    [ciach]

    > Zabór, taa...
    > Kontratyp działania w ramach uprawnień i obowiązków służbowych.

    Przekroczenie uprawnień. Spokoju na lekcji nie zakłócał, zagrożenia nie
    wprowadzał. Reakcja owego nauczyciela była reakcją nadgorliwego ciecia
    na widok osoby fotografującej 'jego' budynek.

    [ciach]

    >>A jakby nie oddał to co?
    >
    > Byłaby to poważna przesłanka świadcząca o demoralizacji.

    Jaaaaaaaasne.

    [ciach]

    >>bez zgody właściciela praw autorskich
    >
    > Działanie w ramach uprawnień i obowiązków służbowych.

    Te uprawnienia nie dają mu mocy działania wbrew przepisom wyższej rangi
    (ustawom).

    > Postępowanie pedagogicznie celowe i właściwe. Jeżeli nie jesteś pedagogiem,
    > trudno nam będzie dyskutować.

    AAaa... No i wszystko jasne.

    1. Nauczyciel ma zawsze rację.
    2. Jeśli nie ma racji - patrz punkt 1.

    Jak to dobrze, że z gogami z epoki późnego CzeKa nigdy nie miałem do
    czynienia...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1