  • Data: 2004-11-25 18:26:17
    Temat: Re: filmowanie w szkole
    Od: "br4k" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:co56m9$27i$1@inews.gazeta.pl...

    > To nie moja definicja, nie moje sformułowania.
    > Nieczystość intencji nagrywającego wnioskuję z postu, ze sposobu opisania
    > problemu, a wierz mi, trochę się na zachowaniach młodzieży znam.
    > Chłopak wyraźnie ma czego się obawiać, a teraz kombinuje, jak się wywinąć.

    Szczerze mowiac to kare mam gdzies. Ze szkoly mnie za to nie wyrzuca, a
    papierek to sobie wezme, oprawie w ramke i powiesze na scianie...
    Przynajmniej bede mial kiedys jakas pamiatake z czasow szkolnych ("dla
    potomnych" :) ). Czyli w moim przypadku kara ta nie bedzie miala zadnego
    zastosowania pedagogicznego... No nic... mowi sie trudno :)
    Pytasz wiec pewnie dlaczego to robie?
    Dla czystej satysfakcji... nie ukrywam, ze zalezy mi na poznaniu wszelkich
    podstaw prawnych zarowno tego, czy nauczyciel mogl mi w taki sposob zabrac
    kasete, jak i zakazu "wnoszenia urzadzen rejestrujacych". Z twoich
    wypowiedzi wnioskuje, ze jestes nauczycielem. Niestety czasy, gdy nauczyciel
    stal ponad prawem skonczyly sie 15 lat temu.
    Jesli wszystko przebieglo prawidlowo to oczywiscie przyjme nagane i wezme na
    siebie pelna odpowiedzialnosc... lecz co jesli cos odbylo sie bezprawnie?
    Nauczyciel, ktory mi zabral kasete zawsze nam powtarzal, ze mamy tylko trzy
    prawa... "jesc, srac i uczyc sie" i chcialbym to tylko teraz sprawdzic....

    br4k.