  • Data: 2004-11-25 19:54:27
    Temat: Re: filmowanie w szkole
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. wrote:

    > Kiedy ojciec krzyczy na matkę albo matka na ojca (teoretyzuję oczywiście),
    > też nagrywasz ich na kamerę, a potem pytasz, czy normalnie zachowujący się
    > rodzice mieliby się czego wstydzić?

    Jeśli robią coś złego, to powinni się wstydzić. A nie te, kto owo zło
    ujawnia...

    > A po co zapisywał? Przypadkiem nie po to, żeby się z nich wyśmiewać potem w
    > gronie kolegów?

    No proszę! I już nasz grupowy belferek nad belframi zakazuje robienia
    nawet notatekna lekcjach! Jasnowidz jestem :)

    [ciach]

    > Z punktu widzenia celów wychowania to powinniście w szkole chodzić jak
    > zegarki. I gdyby nauczyciel _wtedy_jeszcze_ krzyczał na was, można by
    > przypuścić, że źle uczy. Dopiero wtedy.

    'Jak zegarki'? Zegarek cyka, wskazuje godziny. Jest monotonny, nie
    wykazuje żadnej inicjatywy, uczuć, jest bezwględnie posłuszny... Taka
    jest twoja wizja edukacji? "Aniołowie, szafarze łaski, miejcie nas w
    opiece...".

    > Jeżeli zachowujecie się wobec niego wyzywająco, siejecie wiatr, to zbieracie
    > burzę.

    Widać ów 'pedagog' nie psychologicznych kwalifikacji do bycia nauczycielem.

    [ciach]

    > Zapisywanie jego wypowiedzi,

    ...czyli nie wolno robić notatek na lekcjach...

    > ukradkowe nagrywanie go na kamerę,

    "Sztyrlitz karmił ukradkiem niemieckie dzieci. Dzieci od tego ukradka
    puchły i umierały..."

    A gdyby nie robił tego ukradkiem, to by było zakłócanie spokoju na
    lekcji - istny paragraf 22.

    > jednoznacznie wskazuje na wasz brak kultury i daje szkole powody do reakcji.

    Czyli: notowanie tego, co mówi na lekcji nauczyciel oraz nagrywanie
    wykładu w sposób nie zakłócający jego prowadzenia to brak kultury?