  • Data: 2004-11-25 18:20:07
    Temat: Re: filmowanie w szkole
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. wrote:

    > To nie moja definicja, nie moje sformułowania.
    > Nieczystość intencji nagrywającego wnioskuję z postu, ze sposobu opisania
    > problemu, a wierz mi, trochę się na zachowaniach młodzieży znam.

    Nie mów! Ciekawe, skąd? Bo 'sądząc ze sposobu reakcji na problem' raczej
    nie z pierwszej ręki - przynajmniej nie w tym wcieleniu ;->

    > Chłopak wyraźnie ma czego się obawiać, a teraz kombinuje, jak się wywinąć.

    Jak by ci policja wpadła do mieszkania robić kociołek też byś się
    obawiał - nawet gdybyś zasadniczo niczego na sumieniu nie miał.

    > Napisał: "prawie wyrwał". Już ja wiem, co to znaczy w języku młodego
    > chłopaka, który ma coś na sumieniu.

    Expierd się znalazł...

    [ciach]

    > Zabór, taa...
    > Kontratyp działania w ramach uprawnień i obowiązków służbowych.

    Przekroczenie uprawnień. Spokoju na lekcji nie zakłócał, zagrożenia nie
    wprowadzał. Reakcja owego nauczyciela była reakcją nadgorliwego ciecia
    na widok osoby fotografującej 'jego' budynek.

    [ciach]

    > Byłaby to poważna przesłanka świadcząca o demoralizacji.

    Jaaaaaaaasne.

    [ciach]

    > Działanie w ramach uprawnień i obowiązków służbowych.

    Te uprawnienia nie dają mu mocy działania wbrew przepisom wyższej rangi
    (ustawom).

    > Postępowanie pedagogicznie celowe i właściwe. Jeżeli nie jesteś pedagogiem,
    > trudno nam będzie dyskutować.

    AAaa... No i wszystko jasne.

    1. Nauczyciel ma zawsze rację.
    2. Jeśli nie ma racji - patrz punkt 1.

    Jak to dobrze, że z gogami z epoki późnego CzeKa nigdy nie miałem do
    czynienia...