  • Data: 2004-11-25 21:14:19
    Temat: Re: filmowanie w szkole
    Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    br4k <b...@N...pl> napisał(a):

    > IMO krzyczenie ojca na matke, to nie jest normalne zachowanie :)

    Jestem tego samego zdania. Ale nawet w obliczu nienormalnego zachowania ojca
    nie wyciągasz kamery i tego prześmiewczo nie nagrywasz, prawda?

    > Gdyby nauczyciel(e) mial do nas inne podejscie, nasze podejscie do niego
    > tez by sie zmienilo.

    Odwrotnie działa to dokładnie tak samo.
    Jesteś tak samo odpowiedzialny za wasze wzajemne stosunki, jak i druga
    strona.

    > Nagranie jego nie bylo naszym celem. Po prostu czytal _nasze_ oceny i
    > stwierdzilem, ze warto by to nagrac.
    > Czy ukradkowe... hm... mialem wyjsc na srodek klasy i zaczac go nagrywac...
    > ciekawe czy by to cos pomoglo... :)
    > Prosze tez o spojrzenie na sprawe z mojego punktu widzenia....

    Przyznasz jednak, że nagranie dokonane w toruńskiej budowlance stawia w
    całkiem nowym świetle tego typu zachowania uczniów?
    Nie dziw się więc nauczycielom, że reagują na to zdecydowanie.

    > Nie dziwi mnie ten sceptycyzm, ale chetnie bym na takie cos przystal.

    No, to już Cię nieco uwiarygodniło w moich oczach :-)

    > No a co w przypadku, gdy jestem pelnoletni?

    Co do rodziców, możesz w każdej chwili przejść na swoje utrzymanie, póki
    tego nie zrobisz, musisz brać pod uwagę także ich zdanie i przestrzegać
    zasad obowiązujących w ich domu.

    Co do szkoły, możesz w każdej chwili zabrać papiery z sekretariatu, póki
    tego nie zrobisz, z własnej woli podlegasz prawu oświatowemu. Na terenie
    zakładu administracyjnego, jakim jest szkoła, musisz - jak każda pełnoletnia
    osoba na terenie każdego zakładu administracyjnego - dostosować się do
    wszystkich zasad tam obowiązujących.

    Roman Gawron