  • Data: 2004-11-25 20:31:11
    Temat: Re: filmowanie w szkole
    Od: "br4k" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:co5939$cmp$1@inews.gazeta.pl...

    > ;-)

    > ;-)

    Myslisz, ze mam jakis interes, zeby tutaj klamac?

    > Kiedy ojciec krzyczy na matkę albo matka na ojca (teoretyzuję oczywiście),
    > też nagrywasz ich na kamerę, a potem pytasz, czy normalnie zachowujący się
    > rodzice mieliby się czego wstydzić?

    IMO krzyczenie ojca na matke, to nie jest normalne zachowanie :)

    > A po co zapisywał? Przypadkiem nie po to, żeby się z nich wyśmiewać potem
    > gronie kolegów?
    > I Ty pytasz, czemu ja węszę w tym wszystkim nieczyste intencje!

    Zapisywal, bo to co mowil bylo smieszne... ale przeciez chyba nauczyciele to
    sa chodzace idealy i nie wstydza sie swoich slow? :)

    > Z punktu widzenia celów wychowania to powinniście w szkole chodzić jak
    > zegarki. I gdyby nauczyciel _wtedy_jeszcze_ krzyczał na was, można by
    > przypuścić, że źle uczy. Dopiero wtedy.
    > Jeżeli zachowujecie się wobec niego wyzywająco, siejecie wiatr, to
    zbieracie
    > burzę.

    Gdyby nauczyciel(e) mial do nas inne podejscie, nasze podejscie do niego tez
    by sie zmienilo.
    A poza tym to masz ciekawe poglady.

    > Zapisywanie jego wypowiedzi, ukradkowe nagrywanie go na kamerę,
    > jednoznacznie wskazuje na wasz brak kultury i daje szkole powody do
    reakcji.

    Nagranie jego nie bylo naszym celem. Po prostu czytal _nasze_ oceny i
    stwierdzilem, ze wartoby to nagrac.
    Czy ukradkowe... hm... mialem wyjsc na srodek klasy i zaczac go nagrywac...
    ciekawe czy by to cos pomoglo... :)
    Prosze tez o spojrzenie na sprawe z mojego punktu widzenia....

    > Powiedzmy tak: kierując się swoim doświadczeniem życiowym i pedagogicznym
    > głębokim sceptycyzmem podchodzę do Twojej wersji wydarzeń. Ale oczywiście
    > sprawdziłbym, czy mówisz prawdę. Wszystkich uczniów obecnych przy
    zdarzeniu
    > wezwałbym do siebie pojedyńczo i każdego wypytałbym dokładnie o przebieg
    > zajścia, wyłapując i wyjaśniając wszelkie nieścisłości. To zadecydowałoby,
    > czy dam Ci wiarę, czy poniesiesz dodatkowe konsekwencje za kłamstwo.

    Nie dziwi mnie ten sceptycyzm, ale chetnie bym na takie cos przystal.
    U dyrektora nie uzywalem tego argumentu, bo to na pewno by mi bardziej
    zaszkodzilo niz pomoglo.

    > Przepisy Ci cytowałem. Tam są ustawowe delegacje dla nauczyciela do
    > sprawowania pieczy nad Tobą.

    > Nie. Zgodnie z art. 31. ust. 3 Konstytucji mocą ustawy ze względu na Twoją
    > niepełnioletność prawodawca ograniczył Cię w zakresie korzystania przez
    a skad ta pewnosc ? :)

    > Ciebie z konstytucyjnych praw i wolności, powierzając Cię pieczy:
    > 1. w domu - rodziców,
    > 2. w szkole - nauczycieli.

    No a co w przypadku, gdy jestem pelnoletni?

    br4k

    http://www.gazeta.pl/usenet/