    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: doktorat J. Kaczyńskiego
    Date: Mon, 09 May 2011 22:34:16 +0200
    <iq3ojk$k5n$1@news.onet.pl> <iq4bdn$n72$1@news.onet.pl>
    <iq4d8e$up7$1@news.onet.pl> <iq56gq$dmu$1@news.onet.pl>
    <iq5ipi$i4b$1@news.onet.pl> <iq5kb9$mbh$2@news.onet.pl>
    <iq5o87$776$1@news.onet.pl> <1dpvqabkof5b3$.cecmpxkkth70$.dlg@40tude.net>
    <iq6hv7$d3o$1@news.onet.pl> <1irxcpcnty67j.sa5kplql40ye$.dlg@40tude.net>
    <iq8dt9$b01$1@news.onet.pl> <s...@g...mierzwiak.com>
    <iq8emr$e6j$1@news.onet.pl> <9...@m...uni-berlin.de>
    <iq8jeu$1ke$1@news.onet.pl> <9...@m...uni-berlin.de>
    <iq8l13$8jj$1@news.onet.pl> <9...@m...uni-berlin.de>
    <iq8mm5$f0u$1@news.onet.pl> <9...@m...uni-berlin.de>
    <iq8nl6$k21$1@news.onet.pl> <iq8o4d$lag$2@news.onet.pl>
    <iq8ohh$ng9$2@news.onet.pl> <iq8ot1$oh7$2@news.onet.pl>

    W dniu 09.05.2011 15:06, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > No właśnie nie przedstawił, ale zamiast o nie pytać, pytałeś o to kim
    > jest krytykujący.

    No. I słusznie. Jak mi ktoś mówi, że moje metody nauczania są do dupy i
    nic nie wnoszą do rozwoju uczniów, to chciałbym wiedzieć na starcie kim
    jest... Czy jest metodykiem albo nauczycielem z dużym stażem i wieloma
    osiągnięciami czy też laikiem w tej dziedzinie i tak ocenia, bo mu się
    tak wydaje.

    > nie wiem, ktoś coś znalazł i pewnie chciał się pochwalić, że umie
    > szukać. Należałoby poprosić o argumenty.

    Zacząłem od prostej weryfikacji zakresu wniesionego do polskiej nauki
    wkładu przez Alka. Jeżeli ktoś się wypowiada o wnoszeniu wkładu do
    polskiej nauki, to chyba powinien mieć w tym zakresie doświadczenie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek