  • Data: 2011-05-10 09:21:13
    Temat: Re: doktorat J. Kaczyńskiego
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 May 2011 10:46:25 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Co rozumiesz przez ignorancję? Bo mi się słowo ignorancja kojarzy
    > negatywnie. Co prawda słownik definiuje to jako ,,nieznajomość czegoś''

    Dokladnie tak. Nieznajomosc czegos. I oczywiscie w wiekszosci znanych mi
    przypadkow, ma ta definicja wydzwiek negatywny

    > i tu się mogę zgodzić, ale w moich kręgach językowych raczej tego słowa
    > się używa na podkreślenie, że ta nieznajomość jest zawiniona przez
    > nieznającego. Jeżeli również takie zawinienie miałeś na myśli, to je
    > proszę o wskazanie na czym ono polegało. Bo ja uważam, że moja
    > nieznajomość tego zwrotu nie jest przeze mnie zawiniona.

    Przepraszam, a przez kogo innego zawiniona? Przeze mnie? Przez innych
    dyskutantow?
    Moze na poczatek, jesli chcesz poznac nowe rzeczy, nalezaloby wyjsc poza
    "wlasny krag jezykowy" ktorym tu tak epatujesz?

    --
    Mark