  • 1. Data: 2011-05-07 11:55:52
    Temat: doktorat J. Kaczyńskiego
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Spytałbym na pl.soc.polityka, ale tam by mnie pewnie zakrzyczeli. Poza tym
    nadawanie stopni/tytułów naukowych też jest w jakiś sposób prawnie regulowane,
    więc pytanie nie jest chyba zupełnie nie na temat grupy.

    Mówi się, że Jarosław Kaczyński jest doktorem prawa. Aby taki stopień uzyskać,
    należy jednak poza napisaniem i obronieniem pracy doktorskiej wypracować też
    określoną liczbę godzin na uczelni jako pracownik dydaktyczny. Tak jest teraz,
    ale zapewne w czasach studenckich Kaczyńskiego taki wymóg też już obowiązywał.
    Czy wiadomo coś o tym, żeby J. Kaczyński, jako doktorant, prowadził na uczelni
    jakieś zajęcia dla studentów, a jeśli tak, to z jakich przedmiotów?

    Kolejna sprawa. Czy wiadomo coś o dorobku naukowym doktora J. Kaczyńskiego,
    publikacjach naukowych itp.? Jakoś nigdy mi się nic takiego nie obiło o uszy.

  • 2. Data: 2011-05-07 11:59:39
    Temat: Re: doktorat J. Kaczyńskiego
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 07 May 2011 13:55:52 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Kolejna sprawa. Czy wiadomo coś o dorobku naukowym doktora J. Kaczyńskiego,
    > publikacjach naukowych itp.? Jakoś nigdy mi się nic takiego nie obiło o uszy.

    W Polsce mozna zostac profesorem majac ukonczona tylko szkole srednia.
    Interesowales sie tym?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 3. Data: 2011-05-07 12:33:36
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 07-05-2011 13:55, Piotrek pisze:
> [...]
    > określoną liczbę godzin na uczelni jako pracownik dydaktyczny. Tak jest teraz,

    Nie ma takiego wymogu.

    > Kolejna sprawa. Czy wiadomo coś o dorobku naukowym doktora J. Kaczyńskiego,
    > publikacjach naukowych itp.? Jakoś nigdy mi się nic takiego nie obiło o uszy.

    A szukałeś? Czy czekałeś, aż Ci się obije o uszy? :)

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2011-05-07 12:37:22
    Od: grzech <s...@p...onet.pl>

    > Kolejna sprawa. Czy wiadomo coś o dorobku naukowym doktora J. Kaczyńskiego,
    > publikacjach naukowych itp.? Jakoś nigdy mi się nic takiego nie obiło o uszy.

    Jarosław K. doktoryzował się z bardzo poważnego tematu a mianowicie
    samorządu studenckiego. To jet taki przykład twierdzenia, że nie jest
    ważny temat, ważny jest promotor.
    Co można by powiedzieć o wykładowcy prawa który nie potrafi się wysłowić
    po Polsku.

  • 5. Data: 2011-05-07 14:19:28
    Od: Maciek <m...@e...nospam.one.pl>

    begin o nicku KRZYZAK napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > W Polsce mozna zostac profesorem majac ukonczona tylko szkole srednia.
    > Interesowales sie tym?
    Ty świnio! Sugerujesz, że skoro Kaczyński jest tylko doktorem to skończył
    zaledwie podstawówkę? Nie jesteś prawdziwym Polakiem i Katolikiem!

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 6. Data: 2011-05-07 15:31:01
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 07.05.2011 14:37, grzech wrote:
    > Jarosław K. doktoryzował się z bardzo poważnego tematu a mianowicie
    > samorządu studenckiego.

    Manipulujesz niczym GWno, które w gacie popuszcza na samą myśl o
    Kaczorze Starszym.

    Temat: Rola ciał kolegialnych w kierowaniu szkołą wyższą.

  • 7. Data: 2011-05-07 20:52:00
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał

    > Temat: Rola ciał kolegialnych w kierowaniu szkołą wyższą.

    Szalenie ambitny i nowatorski. Ta praca zapewne posunęła polską naukę
    do przodu o lata świetlne.

  • 8. Data: 2011-05-07 21:23:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 07.05.2011 22:52, Alek pisze:
    > Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał

    > Szalenie ambitny i nowatorski. Ta praca zapewne posunęła polską naukę do
    > przodu o lata świetlne.

    A twój temat jaki był?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2011-05-08 04:34:25
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > A twój temat jaki był?

    A w Ameryce biją Murzynów.

  • 10. Data: 2011-05-08 08:04:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 08.05.2011 06:34, Alek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > A w Ameryce biją Murzynów.

    A to z prawa, nie socjologii albo czegoś pokrewnego było?

    Możesz przybliżyć zakres tej pracy oraz to, w jaki sposób posunęła
    polską naukę do przodu? Dość ciekawy i kontrowersyjny temat. Wnioskuję,
    że za PRL broniłeś, bo dzisiaj pewnie by się pojawiło stado Poprawnych
    Inaczej co im Murzyn jest obraźliwy. Poza tym, wydźwięk tematu raczej
    antyamerykański. W jakich latach broniłeś?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek