  • Data: 2011-05-09 22:55:45
    Temat: Re: doktorat J. Kaczyńskiego
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-09 22:34, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > No. I słusznie. Jak mi ktoś mówi, że moje metody nauczania są do dupy i
    > nic nie wnoszą do rozwoju uczniów, to chciałbym wiedzieć na starcie kim
    > jest...

    Aksjomat: Zgodnie z wieloletną tradycją nauki polskiej krytykować osobę
    ze stopniem naukowym N może jedynie osoba ze stopniem naukowym N + 1. W
    przeciwnym wypadku dowolnie słuszny argument == 0.

    Czy to definiuje dostatecznie ta postawę?

    > Zacząłem od prostej weryfikacji zakresu wniesionego do polskiej nauki
    > wkładu przez Alka. Jeżeli ktoś się wypowiada o wnoszeniu wkładu do
    > polskiej nauki, to chyba powinien mieć w tym zakresie doświadczenie.

    Zapytaj trenera reprezentacji piłkarskiej jakie ma doświadczenie w
    kopaniu piłki, bo może być niekompetentny w krytyce zawodników nie mając
    żadnego doswiadczenia w bieganiu w korkach za szmatą.