eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...? › Re: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
  • Data: 2007-06-13 22:29:52
    Temat: Re: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Maciek C" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f4ppeh$jom$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam wszystkich! :) Mam pytanie, prowadzę serwis sprzętu
    > precyzyjnego, konkretnie fotograficznego. Większość napraw to naprawa lub
    > wymiana części elektronicznych lub mechanicznych... Czy jako serwis mam
    > obowiązek zwracać klientowi uszkodzone podzespoły, elementy, części?
    > Nigdy nie było z tym problemu, wiadomo, że uszkodzone elementy
    > elektroniczne lądują w koszu, jednak ostatnio klient z uporem domagał się
    > zwrotu wymontowanych elementów czy słusznie? Jakoś nigdy nie spotkałem
    > się z sytuacją, żeby serwis zwracał mi części z naprawy np AGD, TV?

    Rzecz wymontowana z aparatu klienta stanowi własność klienta. Bez jego
    zgody wyrzucić tego nie powinieneś. Większość serwisów zwraca zepsute
    elementy, albo pyta klienta, czy sobie tego życzy. Poza wyjątkami, gdy
    prawo przewiduje utylizację (załóżmy akumulatory)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1